Poptávka po pánském, dámském i dětském oblečení je jednou ze základních prodejních oblastí, na kterou se zaměřují i prodejci použitého zboží. V devadesátých letech byly sice secondhandy spíše raritním typem prodeje a tomu také odpovídal poměrně chudý sortiment, ale dnes je situace diametrálně odlišná. V secondhandech seženete mnohdy výrobky, které se v běžné konfekci vůbec nevyskytují, a navíc má seprané oblečení výhodu v tom, že je pohodlnější a příjemnější na dotek. Tímto typem prodeje se dnes zabývá řada obchodů a většina z nich má k dispozici i vlastní webové stránky – e-shop. Pro mnoho zákazníků je pak výhodnější nakupovat z domova a vybrat si v poklidu výrobky, pro které by museli cestovat i přes polovinu republiky.

nakupování v second handu

Aby však mohl být e-shop pro zákazníky dostupný, musí být viditelný ve vyhledávačích, a to pokud možno na předních pozicích. Čím výš se obchod nachází v žebříčku vyhledaných subjektů, tím větší pravděpodobnost, že zákazníci obchod navštíví, a nakoupí tam. Tato strategie je v současné době pro úspěch v podnikání na Internetu klíčová, nemůžete uspět, pokud vás vyhledávač Google https://www.theverge.com/google nebo Seznam (či jiné vyhledávací servery) nebudou považovat za relevantní zdroj a zařadí vás někam na konec seznamu, kam se zákazníci vesměs ani nedívají.

problematika SEO

O komunikaci s vyhledávači a dobrou pozici při vyhledávání se stará SEO expert. Specializuje se na tuto problematiku a na základě SEO analýzy vypracuje řešení, aby váš obchod byl zařazován mezi vaší konkurencí a zvýšili jste vaše šance na úspěch v prodeji.

Proces řešení SEO zahrnuje několik základních položek, kam patří analýza a implementace klíčových slov, On-page faktory, Linkbuilding (tvorba zpětných odkazů z podpůrných zdrojů) a samozřejmě i některé typy placené PPC reklamy. SEO je zkrátka obor, bez něhož nelze být úspěšnými v jakémkoli oboru, chcete-li se prezentovat na Internetu.